Referenties

eyebuzz

  • Digitale strategie
  • Logo ontwerp
  • WordPress website
  • Photoproofing

Oostendse samenwerking

Eyebuzz is de nieuwe startup van Oostendse dronefotografe en content creator Emilie. De opdracht bestond erin om beide diensten overzichtelijk te presenteren in een logo en een nieuwe website.

Uitwerking digitale strategie

Maar hoe beginnen we daar aan? Het project startte op een wit blad papier. Wat is de visie van eyebuzz? Hoe presenteert de concurrentie zich in de online wereld? Wat hebben de gebruikers (lees: klanten) nodig op de website? Welke structuur heeft de website nodig? En ga zo maar door…

Via een analyse op maat werd een gepaste strategie uitgewerkt. Emilie kon zo zelf ook aan de slag om na te denken over de boodschap die ze met de website wilde verspreiden.

Logo voor een nieuwe onderneming

Bij de uitwerking van de digitale strategie had de nieuwe onderneming nog geen naam. De strategie hielp bij het kiezen van de juiste naam en logo. “eye” verwijst naar “eye in sky” die de passie van Emilie voor luchtbeelden benadrukt. De propellors in het logo verwijzen rechtstreeks naar een drone.  De term “buzz” wordt in marketing-en communicatiemiddens vaak gebruikt om van iets een hype (=buzz) te maken.

Meer weten over eyebuzz? Maak kennis met Emilie: eyebuzz.be/over-eyebuzz

Een website op maat met prachtige content

De website informeert de gebruikers over de twee diensten van eyebuzz. Via een aantrekkelijke landing page met prachtige beelden, maken de bezoekers kennis met eyebuzz. Ze kunnen verder doorklikken voor meer informatie tot ze uiteindelijk een offerte aanvragen via een online formulier. Het online formulier, op maat gemaakt, laat Emilie toe, om snel offertes aan te maken. Time is money!

Om bezoekers en mogelijke klanten verder te inspireren kan Emilie zelf inspiratieprojecten en blogberichten delen. Zo maakt de website nog meer kans om gevonden te worden in Google.

Photoproofing voor de professionele fotograaf

De website werd voorzien van een photoproofing platform, waarbij Emilie eenvoudig foto’s kan doorsturen naar haar klant ter goedkeuring. De klant kiest zelf welke foto’s er nabewerkt mogen worden.

Het volledige proces voor de klanten van eyebuzz verloopt zo volledig via de website. Van de eerste kennismaking via Google, en de aanvraag van de offerte tot de goedkeuring van de beelden.

Eenvoudig beheer in WordPress

Alle inhoud en projecten worden eenvoudig beheerd door Emilie in WordPress. Zo bespaart ze niet alleen kosten, maar kan ze ook sneller op de bal spelen en zet ze de site volledig naar haar hand.

Diensten

Bezoek de website

Geïnspireerd?

Laten we kennismaken!

Referenties

Adem Je Gezond

  • Logo ontwerp

Hartcoherentiecoach zoekt logo

De nieuwe praktijk voor stressreductie en een gezonde levenstijl wil een logo. Drie sleutelwoorden staan centraal: ‘hart’, ‘ademen’ en ‘hersenen’. Twee kleuren komen bij deze woorden sterk naar voren: blauw (ademen) en rood (hart). Het logo zal later voor drukwerk gebruikt worden zoals visitekaartjes, de toekomstige website, sociale media en meer. Kortom, alles die nodig is voor een nieuwe onderneming.

Logo Adem Je Gezond

Verschillende versies voor de juiste keuze

Elk logo ontwerp volgt steeds een bepaald proces. In nauwe samenwerking met Adem Je Gezond, worden verschillende versies van het logo uitgewerkt. Via een 3-tal feedbackrondes komen we tot het gewenste resultaat.

Verschillende varianten en formaten

Het logo wordt standaard opgeleverd in verschillende varianten. De formaten JPG (4 groottes), PNG (4 groottes), SVG en PDF alsook de bronbestanden worden meegeleverd. Ook zwart-wit varianten voor specifieke toepassingen zijn inbegrepen in deze oplevering.

Logo Adem Je Gezond

Uitgewerkte voorbeelden demonstreren de mogelijkheden

Een logo alleen zegt niet alles. Daarom worden standaard een aantal voorbeelden uitgewerkt in verschillende contexten om de mogelijkheden te demonstreren.

Diensten

Ook een logo nodig?

Laten we kennismaken!

Referenties

KVSOO

  • Website
  • Drukwerk
  • Nieuwsbrief
  • Advertising
KVSOO website afbeelding

Scheidsrechtersvereniging aan de Kust

De KVSOO is een vriendengroep van (voetbal)scheidsrechters uit regio Oostende. Als bestuurslid ondersteun ik de digitale presence van de vereniging.

WordPress website

Het belangrijkste doel van de website is het informeren van de leden over activiteiten, en belangrijke nieuwsberichten.

Nieuwsbrief

Het maandblad van de Oostendse scheidsrechters “De Kustreferee” is gekend in de streek. De gedrukte versie maakte na verloop van tijd plaats voor een maandelijkse nieuwsbrief.

Drukwerk

Sponsors zijn voor elke vereniging belangrijk en willen graag gezien worden. Voor tal van sponsors ontwikkelde ik banners, of ander materiaal. De jaarlijkse Kerstkaart ter uitnodiging van de Nieuwjaarsreceptie ontvingen de leden steeds in hun brievenbus.

#PAVAANZEE

Met dit evenement in 2019, stond de KVSOO voor een grote uitdaging: de ontvangst van 400 West-Vlaamse scheidsrechters in het Staf-Versluyscentrum in Bredene. Alle drukwerk, digitale ondersteuning, promowerk, en de website met inschrijvingsformulier werd voor het evenement uitgewerkt.

Banner PAVAANZEE

Social media

Voor de cursus Kandidaat-scheidsrechter wordt jaarlijks een advertentiecampagne georganiseerd op sociale media. Via Facebook/Instagram-advertenties werd een doelgroep van jonge kandidaat-scheidsrechters uitgenodigd tot de cursus.

Diensten

Bezoek de website

Geïnspireerd?

Laten we kennismaken!

Referenties

Delacom

  • Re-design website
  • Icon design
  • Styleguide
Referentie Delacom afbeelding

Informatie over diensten

De website moest de diensten van zowel Delacom Development en Delacom Infrastructure, twee verschillende ondernemingen, overzichtelijk weergeven. Een pagina met referenties en een contactpagina laten de bezoekers verder kennismaken met Delacom.

Ontwerp iconen

Om de diensten extra kracht bij te zetten, werd voor elke dienst een icoon ontworpen.

Delacom styleguide afbeelding

Ontwerpspecificaties en styleguide

Delacom ontwikkelde zelf de website. Het ontwerp werd daarom opgeleverd met gedetailleerde specificaties én met een eigen styleguide. Dit om gewapend te zijn voor toekomstige uitbreidingen van de website.

Diensten

Bezoek de website

Geïnspireerd?

Laten we kennismaken!

Referenties

VOK Oostende

  • Ontwerp website
  • Prototype
  • Ontwikkeling website
Referentie VOK Oostende afbeelding

Informatie over activiteiten

Het belangrijkste doel van de website is het weergeven van de informatie rond activiteiten die in 3 grote fases per jaar doorgaan. De wijkfeesten in september, de eindejaarsactiviteiten en de lentekriebels periode. Via de website kun je eenvoudig inschrijven tot alle activiteiten.

Sponsors zijn belangrijk

Sponsors zijn voor elke vereniging belangrijk en willen graag gezien worden. Op elke pagina worden de hoofdsponsors prominent vermeld. Ook alle andere sponsors kregen een logo op een aparte sponsorpagina.

Referentie VOK Oostende afbeelding
Referentie VOK Oostende afbeelding

Weergave belangrijke info

Een of meerdere korte tekstberichten kunnen in een carousel getoond worden bovenin de website. Dit om gebruikers meteen praktische informatie rond activiteiten te kunnen meegeven. Het bericht kan een link bevatten naar eender welke pagina, bestand, activiteit of andere website.

Eenvoudig beheer in WordPress

Alle inhoud wordt eenvoudig beheerd door de verantwoordelijken van VOK Oostende zelf. Zo besparen ze niet alleen kosten, maar kunnen ze ook sneller op de bal spelen.

Diensten

Bezoek de website

Geïnspireerd?

Laten we kennismaken!