Referenties

eyebuzz

  • Digitale strategie
  • Logo ontwerp
  • WordPress website
  • Photoproofing

Oostendse samenwerking

Eyebuzz is de nieuwe startup van Oostendse dronefotografe en content creator Emilie. De opdracht bestond erin om beide diensten overzichtelijk te presenteren in een logo en een nieuwe website.

Uitwerking digitale strategie

Maar hoe beginnen we daar aan? Het project startte op een wit blad papier. Wat is de visie van eyebuzz? Hoe presenteert de concurrentie zich in de online wereld? Wat hebben de gebruikers (lees: klanten) nodig op de website? Welke structuur heeft de website nodig? En ga zo maar door…

Via een analyse op maat werd een gepaste strategie uitgewerkt. Emilie kon zo zelf ook aan de slag om na te denken over de boodschap die ze met de website wilde verspreiden.

Logo voor een nieuwe onderneming

Bij de uitwerking van de digitale strategie had de nieuwe onderneming nog geen naam. De strategie hielp bij het kiezen van de juiste naam en logo. “eye” verwijst naar “eye in sky” die de passie van Emilie voor luchtbeelden benadrukt. De propellors in het logo verwijzen rechtstreeks naar een drone.  De term “buzz” wordt in marketing-en communicatiemiddens vaak gebruikt om van iets een hype (=buzz) te maken.

Meer weten over eyebuzz? Maak kennis met Emilie: eyebuzz.be/over-eyebuzz

Een website op maat met prachtige content

De website informeert de gebruikers over de twee diensten van eyebuzz. Via een aantrekkelijke landing page met prachtige beelden, maken de bezoekers kennis met eyebuzz. Ze kunnen verder doorklikken voor meer informatie tot ze uiteindelijk een offerte aanvragen via een online formulier. Het online formulier, op maat gemaakt, laat Emilie toe, om snel offertes aan te maken. Time is money!

Om bezoekers en mogelijke klanten verder te inspireren kan Emilie zelf inspiratieprojecten en blogberichten delen. Zo maakt de website nog meer kans om gevonden te worden in Google.

Photoproofing voor de professionele fotograaf

De website werd voorzien van een photoproofing platform, waarbij Emilie eenvoudig foto’s kan doorsturen naar haar klant ter goedkeuring. De klant kiest zelf welke foto’s er nabewerkt mogen worden.

Het volledige proces voor de klanten van eyebuzz verloopt zo volledig via de website. Van de eerste kennismaking via Google, en de aanvraag van de offerte tot de goedkeuring van de beelden.

Eenvoudig beheer in WordPress

Alle inhoud en projecten worden eenvoudig beheerd door Emilie in WordPress. Zo bespaart ze niet alleen kosten, maar kan ze ook sneller op de bal spelen en zet ze de site volledig naar haar hand.

Diensten

Bezoek de website

Geïnspireerd?

Laten we kennismaken!